חשד: התחזו לשליחי חברת שינוע – קיבלו 36 ק”ג קנאביס מקנאשור

השניים התחזו על פי החשד לשליחים של חברה בעלת רישיון לשינוע קנאביס רפואי, הגיעו למתקני חברת קנאשור באשדוד וקיבלו ממנה לא פחות מ-36 ק"ג קנאביס רפואי. כשחזרו בערב לנסות לאסוף 60 ק"ג נוספים - נעצרו על ידי המשטרה

שני תושבי מרכז הארץ, יותם פנסו ואריק שושן, נעצרו בסוף השבוע בחשד שהתחזו לשליחים של חברת נ.ד.נ אחסון ואבטחה, בעלת רישיון לשינוע ובית מסחר לקנאביס רפואי, והצליחו כך לקבל לידיהם יותר מ-36 ק”ג קנאביס ממתקני חברת הקנאביס הרפואי קנאשור באשדוד.

על פי החשד, פנסו ושושן עזבו ללא שום בעיה את מתקני קנאשור בבוקר יום חמישי כשבידיהם 3 שקים מלאים בקנאביס רפואי של החברה, ונעצרו רק לאחר שהחליטו לנסות את מזלם פעם נוספת כשהגיעו עוד באותו יום, בשעות הערב, לנסות לקבל 60 ק”ג נוספים באותה השיטה, אך הפעם ללא הצלחה.

“הם הזדהו כחברת המשלוח אנ.די.אן וטענו שעובדים בחברה הזו,” הסביר נציג המשטרה. “היה אמור להימסר משלוח לחברה הזו באותו היום ולכן המשלוח נמסר להם. לאחר מכן הם חזרו בערב לקחת עוד 60 קילו כשידוע שהם לא אמורים להגיע ולכן (הפעם, מ.ק) ביקשו מהם אישור לשינוע סמים שלא היה ברשותם… אז התברר שהם לא מוכרים לחברת השינוע ולכן הם עוכבו והוזמנה משטרה”.

משרדי חברת קנאשור באשדוד
משרדי חברת קנאשור באשדוד (צילום: מגזין קנאביס)

לטענת המשטרה, לא ברור בשלב זה מדוע חברת קנאשור לא בדקה כבר בפעם הראשונה, בבוקר, האם יש בידי השניים אישור לשינוע קנאביס. נציג המשטרה טען כי בכל מקרה השניים לא היו יכולים להיות בעלי היתר שכזה שכן לאחד מהם יש הרשעות בעבירות שונות ולאחר יש תיק שמתנהל על סחר בסמים. עוד נטען כי אחד מהם הציג לכאורה תעודת משלוח שנראתה כתקינה, ותעודת זהות שבדיעבד “נראית מפוקפקת וחשודה כמזויפת”.

בעוד שהמשטרה טוענת שהשניים ידעו היטב בשביל מה הם באו ומה החומר אותו הם אוספים, סניגורם, עו”ד קובי בן שעיה, טען בבית המשפט כי הם כלל לא היו מודעים לתוכן המשלוח שנמסר להם וניסה לספק הסבר אלטרנטיבי למקרה.

“אין פה שום התחזות, אף אחד לא הגיש ת”ז מזוייפת ולא התחזה לאדם אחר,” טען עו”ד בן שעיה. “אדם שרוצה להתפרץ למקום מסוים, כשהוא יודע שהכל שם מצולם, זה לא הגיוני. אף אחד לא ניסה להתל או לרמות, יש כשל של שליחות מסוימת, הוא מעביר ממקום למקום, ואחרי שהוא מבין מה הסיפור, הוא מתחיל להבין שרימו אותו.”

עוד טוענת המשטרה כי בשלב זה לא ידוע האם ומי שלח את השניים למשימה, ומה הם עשו עם 36 הקילוגרמים שהם הצליחו לקחת לכאורה מקנאשור. בית המשפט האריך את מעצרם בשלב זה עד יום רביעי, בין היתר מכיוון ששניהם בחרו בחקירתם לשמור על זכות השתיקה ולא נידבו שום פרט מידע לחוקרים.

נדב רחמוט, מבעלי חברת נ.ד.נ, מסר למגזין קנאביס כי הוא אמנם שמע על המקרה, אך הדגיש כי אין לחברת נ.ד.נ שום חלק במקרה, וכי החברה כלל לא מספקת שירותי שינוע לחברת קנאשור. רחמוט ביקש להדגיש עוד כי הם עבדו קשה מאוד בשנים האחרונות כדי לבנות שם טוב לחברה וכי הם מקווים שלא ייגרם להם נזק עקב אירוע שהם לא מעורבים בו.

מחברת קנאשור טרם נמסרה תגובה.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר